Steekpartij in Drouwen

Veel politie aanwezig

Bij een steekpartij op het parkeerterrein bij het Boomkroonpad aan de Steenhopenweg is vanochtend rond 10.45 uur een kind zwaargewond geraakt. Dat meldt de politie.

Inmiddels is een 46-jarige man uit de gemeente Aa en Hunze aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de steekpartij. “De verdachte is in verzekering gesteld en hij zal worden verhoord over het steekincident. De man zit in volledige beperkingen”, laat de politie weten. De politie doet onderzoek naar de toedracht van de steekpartij. Zo is er sporenonderzoek gedaan en zijn er getuigen gehoord.

Het jonge slachtoffer is ernstig gewond geraakt en overgebracht naar het ziekenhuis. Ook de verdachte is licht gewond naar het ziekenhuis overgebracht. Bij de aanhouding is door de politie een stroomstootwapen gebruikt. De politie gaat uit van een incident in de familiaire sfeer.