Lid worden?

Voor slechts € 5,- per jaar bent u lid van de Vereniging Dorpsbelangen Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen en draagt u bij aan het bevorderen van de leefkwaliteit in onze mooie dorpen. We hopen dat dit iedere inwoner aanspreekt.

Bent u nog geen lid? Download dan het machtigingsformulier en vul het vandaag nog in!  Stuur vervolgens een email naar dorpsbelangen-dbb@live.nl. Een bestuurslid komt dan het formulier graag bij u ophalen. Uiteraard kunt u het formulier ook mailen.

Ieder nieuw lid krijgt tevens een leuke attentie aangeboden van de Vereniging Dorpsbelangen Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen als welkomstgeschenk.

Op het machtigingsformulier kunt u ook aangeven of u tevens lid wilt worden van IJsvereniging De Hondsrug te Drouwen. De contributie hiervoor bedraagt € 5,- voor individuele leden en € 10,- voor het hele gezin (per jaar). U regelt uw lidmaatschap voor zowel IJsvereniging als Dorpsbelangen dus heel simpel met één formulier!

WE HETEN U GRAAG WELKOM ALS NIEUW GEZIN/LID

Download hier het machtigingsformulier:

Machtigingsformulier-Dorpsbelangen-IJsvereniging.pdf