Attentie voor alle inwoners

Zo ziet 500 kg. strooivoer voor vogels eruit.

Het bestuur van Dorpsbelangen Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen heeft vandaag huis-aan-huis een eindjaarsatttentie bezorgd. In de begeleidende brief wijst het bestuur op het grote belang van naoberschap: “Juist in deze roerige tijden is het belangrijk dat we oog hebben voor elkaar en waar mogelijk een handje helpen!”

De tasjes staan klaar voor transport.

Het bestuur hoopt verder dat zij volgend jaar de activiteiten weer kan hervatten en vooral dat wij elkaar als inwoners weer mogen ontmoeten. Dorpsbelangen DBB wil er ook in 2022 voor alle inwoners zijn. Het is voor ’t tweede jaar op rij dat Kerst en Oud & Nieuw anders verlopen dan wij allemaal zouden willen.

Bestuursleden brengen de attenties rond.

De aangeboden attentie is speciaal bedoeld om onze vogels, die het in deze tijd van het jaar ook moeilijk hebben, te ondersteunen. Maar liefst 1,5 kilo aan stoooivoer is er op deze manier, per adres bezorgd. In totaal ging het om 500 kg die door Hubo Gieten voor een deel gesponserd is. De rest wordt vanuit het Dorpsbudget gefinancierd.