Vrouwen van Nu

Vrouwen van Nu is een actieve en gezellige club voor en door vrouwen met verschillende interesses.

Vrouwen van Nu, afdeling Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen, is aangesloten bij de grootste vrouwenvereniging van Nederland. Een vrouwenvereniging voor en door vrouwen, waar drie woorden centraal staan: ontmoeting, inspiratie en plezier! De bijeenkomsten zijn van september t/m mei op de 1e woensdag van de maand in het dorpshuis in Drouwen. De aanvang is 19.45 uur. De entree is € 4,50. Hiervoor krijgt u twee kopjes koffie of thee en een drankje.

De vereniging is een actieve en gezellige club vrouwen, opgericht op 9 februari 1959. De locatie waar gebruik van gemaakt wordt is het dorpshuis in Drouwen, waar onder het genot van een kopje koffie of thee en een drankje geluisterd wordt naar sprekers over de meest uiteenlopende onderwerpen. Tevens worden er allerlei activiteiten georganiseerd, zoals workshops ,excursies, fietsen, reizen, cultuur, enz.

Ook kunt u een paar avonden als gast komen kijken. U bent van harte welkom! Bent u geïnteresseerd, neem dan een kijkje op onze website: https://vrouwenvannu.nl/drouwen-bronneger-en-bronnegerveen

Contactadres: vrouwenvannudbb@outlook.com