Jeu de boules

Bij de heropening van het Meester Hekman Hoes werd door Dorpsbelangen namens alle leden een Jeu de boules-baan aan het dorpshuis cadeau gedaan, compleet met ballensets, onderhoudsmateriaal en scoreborden. De baan biedt ruimte aan twee gelijktijdige wedstrijden.

Tijdens het 3-dorpenfeest op 18 september werden de eerste wedstrijden op de nieuwe baan gespeeld en een aantal deelnemers was zo enthousiast dat de vraag naar een eigen Jeu de boules-vereniging oprees. Deze is inmiddels opgericht en de vereniging is actief met het organiseren van wedstrijden en een onderlinge competitie.

Dorpshuis met Jeu de boules baan.

Als je belangstelling hebt voor lidmaatschap van de jeu de boules-vereniging en/of een rol wilt spelen in het bestuur/organisatie van de Jeu-de-Boules vereniging, stuur dan een mail aan annie@fam-kuipers.nl

De activiteiten van de Jeu de boules-vereniging worden gepubliceerd in de Dorpskrant. Houdt de berichtgeving dus goed in de gaten!